czwartek, 28 lipca 2016

Catering dietetyczny: warto czy nie warto?

Catering dietetyczny: warto czy nie warto?

   Już jakiś czas temu pisałam o tym, że skusiłam się na zamówienie cateringu dietetycznego.
Wybór padł na FitLab. Firmę FitLab wybrałam  głównie z uwagi na pozytywne opinie znajomych.


  W ostatnim czasie charakter mojej pracy powoduje, że mam problem z regularnym jedzeniem, a co gorsze- z nawet samym przyrządzaniem posiłków. Często zdarzało mi się zamawiać jedzenie do pracy, a niestety czas dowozu powodował, że gdy obiad przyjeżdżał ja już musiałam wracać do pracy. Wiedziałam, że zbliżają się pracowite dni więc postanowiłam postawić na catering.






Jakie są plusy korzystania z cateringu dietetycznego


  • dokładnie wyliczone porcje na cały dzień, podzielone na konkretne posiłki
  • wszystko przyjeżdża w wybrane miejsce na konkretną godzinę (u mnie posiłki były codziennie punkt 7.00)
  • różnorodne dania- nie miałabym szans na przygotwanie 5 różnych posiłków, innych każdego dnia
  • oszczędność czasu
  • zdrowe jedzenie
Dodam jeszcze, że okresowe korzystanie z cateringu może stanowić inspirację do przygotowywania własnych posiłków. Jak się okazuje zdrowa dieta wcale nie musi być nudna.



Nie jest to opcja dla osób liczących makroskładniki, ale świetnie sprawdza się u zapracowanych osób, z nieregularnym trybem życia, które chcą jeść dobrze i zdrowo.





Trochę obawiałam się tego, że dania z cateringu nie za bardzo mi zasmakują, albo że będzie za mało/za dużo. Ale z FitLab udało mi się trafić idealnie. Ogólnie wszystko bardzo mi smakowało, ale szczególnie moje serce (i żołądek) podbiło kilka dań:

  • proteinowa pukkolla cynamonowa z bakaliami, jabłkiem i daktylami
  • jogurtowe ciasto z owocami
  • ziołowo- cytrynowy dorsz
  • ryżowa panna-cotta
  • fritata z kozim serem



Moja odpowiedź na pytanie w tytule: zdecydowanie warto!



   Jeżeli masz przed sobą ciężki, pracowity czas, a chcesz się odżywiać zdrowo nie ryzykuj. Może uda Ci się gotować, a może nie, obawiasz się że będziesz zmuszona do zamawiania lub kupowania jedzenia na mieście, życia na kanapkach? Wybierz na te dni opcje cateringu. Nie musisz korzystać codziennie.  Np fima FitLab daje możliwość zaznaczenia w kalendarzu dowolnych dni, w które chcemy, aby posiłki do nas przyjeżdżały. I nie muszą to być wszystkie posiłki, Można wybrać np śniadania, lunch, obiad i podwieczorek, a kolację już szykować samemu. Kombinacji do wyboru jest kilka i każdy może znaleźć coś dla siebie.

Prześlij komentarz

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search