poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Dlaczego Caroline by Caroline

Dlaczego Caroline by Caroline

   Jeżeli już pomyślałaś „a znowu będzie o diecie i ćwiczeniach” to mam nadzieję, że uda mi się Cię zaskoczyć. Pomimo, iż sport i zdrowy styl życia jest moją pasją, nie chcę poświęcać tego bloga tylko i wyłącznie tej tematyce,  przecież my kobiety po 30 mamy baaaardzo wiele spraw wokół, których nasze życie kręci się na co dzień i wszystkie te sprawy musimy ze sobą łączyć.
   Świat wymaga od nas kobiet  bardzo wiele: musimy być dojrzałe, ale wyglądać młodo, zajmować się domem, ale mieć świetną fryzurę i zawsze pomalowane paznokcie, mieć ambicje, pracować zawodowo, ale poświęcać dużo czasu naszym dzieciom. Ta wielobiegunowość oczekiwań sprawia, że wiele z nas buntuje się przeciwko takim postrzeganiu nowoczesnych kobiet, niektóre z nas z kolei  popadają w skrajność, idąc ostro tylko w jednym z kierunków.

    Nie wiem czy można być „superkobietą”, ale jak to mówią do odważnych świat należy więc postanowiłam spróbować. Jestem aktywna zawodowo (jestem współwłaścicielem firmy, drugą prowadzę samodzielnie), mieszkam w dwóch krajach (non stop na walizkach, przewożąc autem połowę mojego dobytku), mam męża i królika, gotuję, zajmuję się domem, uprawiam sport, a przy tym staram się dbać o swój wygląd. Chciałabym się z Tobą podzielić tym, jak na co dzień wygląda moje życie i jak radzę sobie z łączeniem obowiązków i pasji.

Caroline by Caroline mówi o tym,  co robię, aby każdego dnia stawać się dokładnie taką kobietą jaką chcę być.





  1. Przejrzałam cały blog- jest świetny.Chciała bym być taka jak ty-piękna, ambitna, wysportowana.Pozdrawiam, Marzena

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję. Wszystkiego można się nauczyć i wszystko można wypracować. Chcieć to móc- pamiętaj o tym! Mocno trzymam kciuki za Ciebie Marzeno!

    OdpowiedzUsuń

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search